ponedjeljak, 12. prosinca 2011.

Moj najdraži film!


Moj najdraži film je Goal. režirao ga je redatelj Danny Cannon. Glavni glumci su:
  1. Kuno Becker (Santiago)
  2. Marcel Lures (trener)
  3. Alessandro Nivola (Brandom)
  4. Zinedine Zidane (Zidan)
Santiago Munez dolazi iz malog grada u Meksiku,voli igrati nogomet i želja mu je postati poznat.Dok igra utakmicu za svoj klub, dolazi ga gledati skaut iz engleske, on uoći njegov talent i pozove ga na probu u Newcastle United. Napočetku igra vrlo loše ali s vremenom se počinje privikavati na engleski nogomet. Nakon nekog vremena Real Madrid ga kupuje i on postaje njihov igrač.Postao je poznat nogometaš i to se isplatilo, postao je kapetan Meksičke reprezentacije...
Ovo mi je najdraži film zato što govori o nogometu. Zabavan je i poučan. U njemu kao sporedne uloge glume i Casillas,Bechkam,Raul...Jednostavno ga morate pogledati.

1 komentar:

  1. ovo moram komentirati... totalno se slažem da je film fenomenalan... od svih nogometnih filmova taj mi je najdraži... i drugi dio... žao mi je što u 3. nisu uspjeli dobiti cijelu ekipu, pa je 3. bezveze i na kraju uopće ne saznaš kako se sve to završilo :-(

    OdgovoriIzbriši